DOVE REVIEW

     1492149035471PhotoEditor-1492149077511

Buna ! Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre doua produse care pe mine ma incanta. Stim toate cat de important este ca pielea noastra sa fie hidratata si catifelata.Asadar,astazi vreau sa va prezint in primul rand  gelul de dus nutritiv  de la Dove cu unt de shea si parfum de vanilie.Initial cum am deschis capacul am fost indragostita de mirosul acestuia.Cui ii place vanilia sigur ii va placea si acest gel .Mirosul persista pe piele iar baia o sa ramana mult timp parfumata cu acest miros de vanilie.Dupa fiecare dus am avut o piele foarte catifelata.Acesta are 500ml iar eu l-am cumparat dintr-un supermarket si am dat pe el 13 lei. Mi-a placut extrem de mult si sigur o sa mai incerc si alte produse asemanatoare.  http://www.dove.com/ro/home.html

1492146949000

    Al doilea produs despre care vreau sa va vorbesc este deodorantul de la Dove cel Original.De foarte mult timp folosesc acest deodorant,mereu cu aceeasi placere.Pe ambalaj spune ca rezista pana la 48 de ore…ce e drept pe pielea mea rezista aproximativ 10 ore.Se afla in forma solida si este foarte usor de aplicat.Are un miros clasic,simplu dar si delicat.Contine crema hidratanta care ajuta si la repararea pielii subratului dupa epilare.Are 40 de ml si costa in jur de 12 lei. Pentru persoanele care prefera acest tip de deodorant solid este o alegere super acesta de la Dove.PhotoEditor-1492147495746

http://www.dove.com/ro/home.html

3 gânduri despre „DOVE REVIEW

Comentariile nu închise.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

