Ceasuri ❤

Imi place sa fiu punctuala. De fiecare data cand stiu ca trebuie sa fac ceva sau sa ajung undeva ma pregatesc si cu o ora inainte sa fiu sigura ca nu intarzii. Ador oamenii punctuali si ii detest pe cei care nu se tin de cuvant. Poate de aici vine si pasiunea mea pentru ceasurile de mana.Inca de mica eram pasionata sa port la mana ceas.Am avut nenumarate.In prezent imi plac tot felul de modele insa tind spre cele mai putin mai elegante.De asemenea iubesc si ceasurile barbatesti  mi se par total diferite de cele pentru femei.De fiecare data cand vad un magazin cu ceasuri trebuie sa ma opresc sa le privesc :)). Acum o sa va arat cateva din ceasurile care le port momentan.Va pup,o zi frumoasa!

5 gânduri despre „Ceasuri ❤

Comentariile nu închise.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

