Little Black Dress Review

        Buna!! Astazi vreau sa va vorbesc putin despre parfumuri.Toate fetele cred ca le adoram.Parfumurile se impart in foarte multe categorii:florala,orientala,fougeree,fresh,oceanica,lemnoasa dar si cele citrice.Eu consider ca fiecare dintre noi ne alegem parfumul in functie de personalitatea care o avem.Numele tipului de licoare il dau procentele parfumate.Parfumul are în compoziţie între 18-30% uleiuri esenţiale.Apa de Parfum (Eau de Parfum) are în compoziţie între 12-18%.Apa de Toaletă (Eau de Toilette) are în compoziţie între 8-12%.Apa de Colonie (Eau de Cologne) conţine între 5-8% uleiuri esenţiale în compoziţie diluată şi, în general, are 70% alcool.Se spun ca parfumul se pulseaza acolo unde pulseaza sangele.Zonele unde putem aplica parfumul sunt:incheietura mâinii,piept,deasupra gleznei,tâmple,după ureche .între braţ şi antebraţ cat si în spatele genunchiului.

      Acum o sa va povestesc despre un parfum drag mie.Sunt genul de persoana care mereu schimba parfumul dar am observat ca de la un timp tot imi doresc sa il cumpar pe acesta.L-am recumparat de nenumarate ori si imi place la fel de mult.Face parte din categoria floral-orientala.Acesta are ca note principale cyclamen, gardenie, yang-yang.Il puteti gasii la Avon,in prezent pe site costand 59.99 si avand 100 ml.Vreau sa mentionez ca mirosul persista foooooarte mult chiar si 10 ore.Este un parfum care merita toti banii.Va recomand! O zi frumoasa! ❤

20170411_13261920170411_132624

prod_1192229_1_613x613

 

https://www.avon.ro/

10 gânduri despre “Little Black Dress Review

Comentariile sunt închise.