CARE & CASHMERE NIVEA REVIEW

Buna! Astazi m-am hotarat sa impartasesc cu voi impreasia mea despre gelul de dus Care&Cashmerede la Nivea. Este un gel de dus pe baza de ulei.Iti lasa pielea foarte catifelata dupa dus.Este cu extract de casmir si are miros placut si discret de orhidee.In timpul dusului face destul de multa spuma. Are 250ml o cantitate destul de mare in comparatie cu pretul in jur de 10-13 lei(o puteti gasii si in caltitate de 500ml si 750ml.)

Merita incercat aceste gel de dus mai ales in anotimpul acesta.

❤ ❤   www.nivea.ro

PhotoEditor-14932783222541493278166553

10 comentarii

  1. Isabella spune:

    Super.Mie imi place cel mai mult cel albastru,clasic,de la Nivea ❤🌹😍

    Apreciat de 1 persoană

    1. Daa e super si acela ❤😘

      Apreciază

  2. Azra spune:

    I love this one because it is so moisturizing. xx
    https://simpleserenity.wordpress.com

    Apreciat de 1 persoană

  3. Nu prea am folosit gelul de dus Nivea, acum folosesc spuma lor.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Eu nu am folosit spuma dar sigur o sa o incerc. 😘

      Apreciat de 1 persoană

  4. voulaah spune:

    Thank you for sharing great review
    Kisses

    Apreciat de 1 persoană

  5. Vai, încearcă spuma! E fabuloasa. Eu am devenit dependentă. 😍

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise