ANTI HAUL

page

Buna tuturor! Astazi m-am hotarat sa fac un tag foarte viral si anume: Anti haul(lucruri pe care nu as da banii).

1.  In primul rand nu as da banii pe acea perie originala Tangle Teezer.Eu am un par natural foarte cret si poate intradevar m-ar ajuta cat de cat dar totusi pretul mi se pare unul putin mare.Producatorii spun ca iti fac parul luminos si sanatos insa sunt reticienta.

2.  Un al produs pe care nu l-as cumpara este Beauty Blenderul original.Sunt de parere ca isi face treaba si o replica a acestuia la fel de bine.

3. Rouge Lip Tint este un ruj lichid de la Sephora pe care nu as da banii.In timp am avut ocazia sa incerc foarte multe produse de buze care rezista mult timp si nu costa atat.De exemplu cele de la Me Now Generation,Focallure.

4. Gentile de la firme foarte mari si cunoscute de exemplu:Chanel,Dior,Guess mi se par foarte scumpe pentru o persoana care e pasionata de genti si isi doreste cat mai multe.Sunt superbe majoritatea doar ca nu ar mai trebuii sa punem pret atat de mult pe brand.. 🙂
Acesta a fost tag-ul meu de astazi.Sper ca v-a placut. Va pup.

4 gânduri despre “ANTI HAUL

  1. Îți dau dreptate referitor la toate produsele. Prefer să îmi iau o perie de păr cu peri naturali și chiar și așa ies la jumătate din prețul celei Tangle Teezer dacă urmăresc reduceri. Pe mine sincer nu m-a convins chiar niciunul dintre rujurile Sephora, prefer să investesc acei bani în ceva de la NYX sau Max Factor care costă cam tot atât și care mi se par net superioare calitativ, dar sigur că asta e doar părerea mea. Pupici! ❤ ❤

    Apreciază

Comentariile sunt închise.