Despre unghii

        Buna fetelor! Vreau sa va impartasesc o intamplare de a mea. Inca de mica imi rodeam unghiile.Imi rodeam unghiile cand eram stresata,nervoasa,cand eram fericita,in orice moment! :)) Am incercat cu tot felul de trucuri „babesti”dar degeaba nu puteam sa ma dezvat de acest lucru.Unghiile mele cum cresteau foarte putin erau moi si evident le si rodeam imediat:))! Pana anul acesta cand am vazut un articol despre un tratament de unghii.Am fost putin reticienta insa cum l-am vazut intr-un magazin  am zis gata il iau.Costa pe vremea aceea 8 lei din cate tin minte.Este vorba de un Tratament Expert cu vitamina B5  de la Farmec care m-a ajutat sa am unghiile foarte rezistente la rupere. De aproape un an de zile am unghiile mari si nu mi se mai rup si totodata nu mai am tendinta de a mi le roade.Chiar a fost cea mai buna investitie pentru mine care mi-a schimbat viata.De atunci ma dau in continuare cam la 2 saptamani cu el.In prezent il puteti achizitiona si de pe site-ul celor de la Farmec. https://www.farmec.ro/
       Sper ca a fost de folos acest articol.Daca a-ti  avut si voi astfel de probleme va rog scrieti-mi in comentarii,sunt tare curioasa ce metode a-ti gasit.

                 Va pup ,o zi frumoasa !
https://www.farmec.ro/produse/unghii/tratament-expert-lotiune-cu-vitamina-b5-280.html 

2895-farmec-lotiune-vitb5-2

20161015_163308

20161013_112533 modified

20161029_113003

IMG-20161020-WA0001

3 comentarii

  1. denisasilaghi spune:

    Ce bine ca ai scapat de obiceiul asta. Nu am inteles niciodata de ce fac oamenii asta. Iti recomandam un lac de unghii pe baza de ardei iute ce iarasi am auzit ca functioneaza. Te pup

    Apreciază

    1. Multumesc din suflet! Te pup

      Apreciază

  2. Eu am celalalt produs pentru ingrijirea unghiilor de la Farmec dar nu ii mai tin minte numele, stiu ca mi-a placut destul de mult.

    Apreciază

Comentariile sunt închise