Favoritele lunii mai

     Buna fetelor! Pentru prima data pe acest blog am decis sa fac Favoritele lunii,datorita produselor care m-au impresionat in ultima luna.Urmaresc cu drag si interes acest tip de postari deoarece mereu aflu lucruri noi pe care ulterior imi doresc sa le si achizitionez.

  Primul lucru despre care vreau sa va povestesc este gelul de dus de la Ives Rocher cu rodii.In general imi plac gelurile de dus de la aceasta firma.Are 200ml iar mirosul este unul mirific.Ramane pe piele foarte mult timp .Il putem cumpara cu in jur de 10 lei. 1496644244292

    Am avut norocul de a ma inzestra ‘mama natura” cu gene destul de mari,insa imi place sa folosesc si rimel.Am descoperit un rimel de la Max Factor Excess Volume. Are doua capete unul mai gros si mai dens iar celalalt pentru a rasfira firele .Nu trebuie mai multe aplicari ,una este de ajuns iar efectul se va vedea imediat.  PhotoEditor-14966441292341496644167005PhotoEditor-1496644200711

   Acum trisez putin ,acest produs folosindu-l de mai mult de 3 luni consecutive.L-am achizitionat dintr-un DM si imi place foarte mult.Este vorba de Rimel Wake Me Up. Are chiar si Spf20 fiind foarte bun pentru perioadaaceasta ,contine 30 de ml.Nu este un fond de ten cu acoperire foarte mare dar pentru mine este perfect.La lumina se vad particule usoare de sclipici. PhotoEditor-1496644031502

    Toate ne dorim sa avem pielea hidratanta cred,nu?Eu mi-am achizitionat de la Avon o lotiune de corp cu iaurt,unt de shea ,vitamina E si C. Contine 200 de ml si miroase extraordinar.De fiecare data dupa ce o folosesc simt pielea foarte fina.

     In rutina mea de machiat niciodata nu lipseste eyelinerul.Mi-am cumparat unul intr-o zi deoarece nu mai aveam si imi trebuia neaaparat.Am luat unu de la Kallos.Initial evident nu am crezut ca o sa imi placa,deoarece sunt foarte sceptica in general.Insa m-a impresinat.Are o pesula din aceea moale,nu rigida.Are o nuanta intensa de negru foarte frumoasa.A costat in jur de 10-15 lei nu mai tin exact minte insa foarte bun pentru pretul lui. PhotoEditor-14966443910901496644425891

    Pentru buze am tot folosit rujul lichid Focallure de pe Ali Express. Imi place la nebunie .Are o pensula rigida,se intinde foarte usor si se usuca extrem de repede.A costat aproximativ 3 dolari si sunt foarte multumita de el.Il am de mai mult de o luna si il folosesc aproape zilnic!O sa il schimb abia cand o sa imi vina urmatoarea comanda deoarece mi-am achizitionat unul o nuanta mai deschisa. PhotoEditor-14966442914991496644353848

Acestea au fost cateva din favoritele mele.Astept cu drag si favoritele voastre in comentarii.O zi buna va doresc!

PhotoEditor-1496644466465

3 comentarii

  1. Ioana D. spune:

    Fondul acela de ten de la Rimmel îmi plăcea și mie foaarte mult ca formulă, însă am probleme cu nuanțele lor 😦 Eu nu știu dacă aș avea ce scrie în fiecare lună la genul acesta de articole pentru că folosesc cam aceleași produse mereu, dar cred că ar fi tentant să fac articole cu produse favorite în funcție de anotimp :))

    Apreciază

  2. Am avut si eu fondul de ten si stiu ca mi placea foarte mult si gelul de dus l-am avut in aceeasi aroma, chiar imi plac gelurile lor de la Yves Rocher.

    Apreciază

  3. Oana. spune:

    Imi place la nebunie lotiunea de corp. Miroase extraordinar de bine, cred ca e unul dintre cele mai bune produse Avon. Abia astept si eu comenzile de pe Ali ❤

    Apreciază

Comentariile sunt închise