Bath & Body Works Japanese Cherry Blossom Review

        Buna tuturor!Imi plac lotiunile de corp la nebunie. Am avut ocazia sa incerc o crema de la Bath & Body Works.Din cate stiu aceasta firma nu este la noi in Romania insa este foarte populara printre fetele de pe Youtube si Blog. Bath & Body Works este parte a companiei L Brands, care comercializeaza lenjerie de corp,produse de ingrijire personala si infrumusetare, incluzand si cunoscutul Victoria’s Secret.Vreau sa va povestesc despre Japanese Cherry Blossom.Este o crema de corp cu miros de cirese,notele de baza fiind petalele de mimoza proaspătă,jasmina albă,lemn de santal roșu.Are o consistenta densa si se aplica foarte frumos pe piele.Mirosul persista pana la 8 ore(depinde de pielea fiecareia).Este o lotiune hidratanta,lasand pielea foarte fina.Aceasta pe care o am eu are o cantitate de 226g. Acum sa vorbim putin si despre pretul acesteia.Costa intre 8 si 15 dolari depinde de reducerile pe care le prindeti in perioada in care doriti sa o achizitionati.O puteti cumpara de pe Aoro,Amazon,am vazut cateva  si pe Olx insa nu sunt sigura cat de autentice sunt.Este o crema care merita incercata daca va plac mirosurile fructate chiar putin spre dulci.Va pup o zi frumoasa !

PhotoEditor-14984548437701498454892475PhotoEditor-1498454938212

http://www.bathandbodyworks.com/p/japanese-cherry-blossom-ultra-shea-body-cream-022901860.html?cgid=body-care-promotion

