Ce se afla in geanta mea?

    Buna tuturor ! Sper ca sunteti bine . Astazi m-am gandit sa abordez o tema foarte des intalnita pe Youtube si Blog. Cred ca acest tip de articol/video este cel mai popular . Cu un simplu search pe Youtube putem sa gasim informatii despre ce au fetele in genti.Stiu sigur ca va plac astfel articole abordate.Asadar,astazi m-am gandit sa prezint si eu ce se afla in geanta mea . Inca de la inceput tin sa precizez ca sunt zile in care geanta mea este plina,insa deseori arata asa. ♦Am o geanta medie,neagra care este preferata mea in momentul acesta. Imi doream de foarte mult timp acest tip de geanta pana intr-o zi cand nici nu ma asteptam sa o zaresc intr-un magazin.Am stiut ca e a mea indata iar pretul a fost doar de 30 de lei,foarte putin pentru tipul acesta de gentute.Este destul de incapatoare are un buzunar cu fermoar si doua mai mici,fara. ♦In geanta nu imi lipsesc ochelarii de soare pe care ii schimb depinde de imbracaminte sau de stare.♦Deoarece este vara iar de multe ori pantofiorii sau sandalele ne pot face rani am la mine mereu plasturi. ♦M-am confruntat de cateva ori cu o intamplare de genul acesteia si nu aveam la mine si nici farmacie prin apropiere si de atunci tin cu mine in geanta mereu.♦Gumele nelipsite le prefer pe cele foarte mentolate.♦Am parul lung si de aceea intotdeauna tin un buretel de par pentru atunci cand o sa mi se faca cald.In prezent folosesc un ruj mat despre care v-am mai povestit (este aproape pe terminate) insa il am in geanta cu toate ca rezista foarte mult pe buze. ♦Pentru a ma da cu acest ruj cu siguranta am nevoie de o oglinda asa ca,am la mine mereu o trusa de acest gen cu oglinda si trei compartimente de farduri pe care pot sa le schimb eu in functie de ce nuante doresc in ziua aceea.♦Parfumul meu preferat in luna aceasta a fost Perceive de la Avon.Are 50 de ml face parte din categoria florala-orientala. In general pe site este la pretul de 80 de lei,insa de multe ori il puteti gasi la reducere acesta costand in jur 34 de lei. ♦In momentul in care m-am hotarat sa fac articolul acesta aveam la mine in geanta deodorantul cu bila tot de la Avon On duty 48h. Mi-a mers bine,are o aroma florala si ma protejeaza destul de bine.♦V-am mai povestit eu despre cat de mult imi plac cerceii.In orice zi am in geanta o alta pereche de cercei in caz ca uit sa imi pun de acasa,sau in cazul pierderii vreunuia dintre ei.Acestia i-am achizitionat de pe Aliexpres. ♦In ultimul rand,in aceasta gentuta am si un portofel negru cu o banda aurie pe care intentionez sa il schimb cat de curand.

♥Sper ca v-a placut acest articol. O zi minunata.♥

PhotoEditor-149933425615220170625_09271620170625_092705PhotoEditor-1499334293916PhotoEditor-1499334350486

2 comentarii

  1. AnjaGe spune:

    This bag looks so cute 🙂 Loving it!

    Happy Wednesday!

    Apreciază

Comentariile sunt închise