My Dream Makeup Room

      Buna si bine v-am regasit aici pe blogul meu. Acum 2 zile am hotarat sa merg pana in Jumbo fiind hotarata sa imi cumpar anumite produse pentru Diy,agenda si alte lucruri care stiam sigur ca o sa le gasesc. Insa spre uimirea mea nu am gasit absolut nimic! Doar o simpla oja pe care o sa o prezint intr-un articol viitor deoarece imi place tare mult nuanta. Am vrut sa imi cumpar o agenda mai complexa cu o structura diferita,colorata dar in acelasi timp eleganta ..ceva putin mai complicat. Speram ca la Jumbo sa gasesc una insa am gasit doar caiete cu coperti foarte frumos colorate ,dar nefiind agenda nu mi-am luat. Un alt lucru pe care doream sa mi-l achizitionez erau suporturile acelea pentru rujuri sau oje. Insa am gasit doar 2 feluri in care incapeau putine rujuri iar pretul nu era unul rentabil. Asadar,m-am lasat pagubasa si de data aceasta si am iesit din acest magazin dezamagita deoarece aveam asteptari . Cu aceasta ocazie mi-a venit in minte o idee pentru un nou articol. Este vorba de ce lucruri imi doresc eu sa am in camera mea de makeup. Primul lucru si cel mai important este desigur biroul/masuta de machiaj. Locul acela dragut unde adunam toate produsele si le asezam frumos,locul unde ne facem rutina de dimineata sau de seara,ori machiajul propriu zis. Imi plac extrem de mult acele birouri albe,tipic americanesti pe care le tot vedem in clipurile fetelor din alte tari. Este vorba de aceste tipuri de masute : f7e8fcd57cbdd9f65566ed0c9eae4ef7blogger-image--213479089020c3ed3365563093017462ad0918be90--makeup-rooms-makeup-desk

Imi plac tare mult deaorece sunt spatioase,au acele sertare in care iti poti pune tot ce tine de produse. Iubesc foarte mult acest model deoarece  sertarele sunt pe o parte si pe celalalta a mesei. Evident ca pentru acest birou trebuie si un scaun pe masura insa nu stiu sigur daca m-as opri la unul alb sau chiar negru sa fie putin in contrast. Cu siguranta un lucru este cert ,trebuie sa fie comod pentru a ne da starea de bine pe care ne-o dorim. scaun-make-up-venetian-785079520170728_094056

Oglinda din fata mesei mi-as dori sa fie una patrata,lata si cu lumini. Insa un obiect care as vrea sa fie prezent pe masa as vrea sa fie o oglinda rotunda cu leduri si cu lumini pe parti. Mi se pare foarte utila deoarece are lupa si ne este de mare folos.e8e6db5d40bae522d3fef835f60f0770Oglinda-lumina-Innofit-INN-029

Ca tot va spuneam mai devreme de acele organizatoare de rujuri sau oje am sa va inserez cateva fotografii pentru a intelege mai bine. Ma tot gandesc de ceva timp sa mi le achizitionez de pe Aliexpress insa imi este teama sa nu imi ajunga sparte sau ciobite deoarece stim toate ca este drum lung pana in Romania. 10906455_1645730778992850_2159422805492523299_nmodel-1085 stand rotativ oje Ddescărcare

Insa ma gandesc destul de serios sa imi fac singura acest suport din rama unde o sa imi pot pune cateva din ojele mele. Idee-decorare-salon-cu-suport-pentru-oja

Stiti tavitele acelea de prajiturele care acum au devenit populare pentru felul in care se depoziteaza parfumurile pe ele? Ei bine da,imi doresc un astfel de suport pe care il caut de ceva vreme insa nu il gasesc. Mi se pare extrem de elegant si perfect pentru a iti tine parfumurile rafinate. 641f076793ab7a2f3fa5218aa72e1ad3856cbb085a21877837636f36ac6319abUn alt lucru care ar trebuii sa fie nelipsit pe un astfel de birou este ceasul. Un ceas cat mai simplu si mai pretios in culoare si structura. 24a5d3f900957f9823d2deccebdc5c4d2e3435230ea69e2deb9e09110ccc0e8e

Sper ca v-au placut ideile mele pentru un makeup room. Spre final am zis sa va arat obiectul din camera pe care l-am primit de curand si de care sunt extrem de fericita. Este vorba de un dulapior pentru accesorii. Este alb destul de inalt cu oglinda si foarte incapator. Asa arata el: oga104-oglinda-caseta-de-bijuterii-dulap-dulapior-cu-picioare-dormitor-2180espejo-joyero-xxl

Voi ce anume din precedentele obiecte le detineti? O zi cat mai frumoasa!

11 comentarii

  1. Nice post💞
    Follow for follow?
    http://bissq.weebly.com/

    Apreciază

  2. Ioana D. spune:

    Eu cu ojele nu m-am descurcat niciodată la organizat :))

    Apreciază

  3. denisasilaghi spune:

    Sertarele de genu pt masuta de make-up se gasesc la Ikea. Si sunt superbe. De unde e dulapiorul pt accesorii?

    Apreciază

    1. L-am primit. Este cumparat de la un Praktiker. 😘

      Apreciază

  4. neha98blog spune:

    This is really a dream make up room dear.

    Apreciază

  5. Maria spune:

    Scaunul alb l-am primit recent, este confortabil.
    Zi faină! 😊

    Apreciază

    1. Ce frumos! Zi frumoasa!

      Apreciat de 1 persoană

  6. Kurian spune:

    Looking very nice

    Apreciază

  7. J | Beauty's Expert Amateur spune:

    Great photos, I’d love to have a makeup room like that one day 🙂 I love your blog despite the fact that I understand zero Romanian (that’s what Google translate told me it was), and thank you for leaving so many likes on my blog! x

    Apreciază

  8. B.E.O. spune:

    Love the desk and the golden mirror.
    https://theurbanbrownie.com/

    Apreciază

Comentariile sunt închise