Produse favorite!

      Buna! De ceva vreme stau si ma gandesc cum sa fac sa va povestesc putin despre cateva produse care cu adevarat m-au fascinat. Sunt produse accesibile ca pret,cu mirosuri divine si cantitati considerabile. Am sa incep prin a va povesti despre Uleiul bronzant de la Farmec . Va spun de la inceput ca este un ulei fara SPF asadar alaturi de el trebuie neaaparat sa adaugam si o crema cu SPF 30 sau chiar 50 depinde de preferinte. Pot sa va marturisesc ca il folosesc de fiecare data cand stiu sigur ca o sa stau mai mult timp prin soare. Imi place ca nu pateaza hainele sau orice altceva. Contine ulei de masline si ulei de galbenele. Asadar realizati cat de frumos poate mirosii. Contine 150 de ml si sincer va spun ca mai am foarte putin din el si intentionez sa il recumpar. 20170731_091446Un gel de dus despre care v-am mai vorbit si care este relativ nou pe piata este gelul de dus de la Yves Rocher cu mango si coriandu. Il am pe acesta cu mango care mi-a lasat de fiecare data pielea extrem de catifelata. Mirosul lui a persistat foarte mult si imi doresc sa mai testez si altele din aceasta gama. 20170731_091512 Acum o sa va povestesc putin despre un produs de la Pell Amar . Este vorba de gelul purificator care m-a facut defapt sa inteleg ce este acela un gel purificator. Pana sa intalesc acest produs nu prea intelegeam eu cum sta treaba,insa decand il folosesc am observat cateva lucruri. Il aplic in modul urmator: imi ud fata si aplica putin din acest gel . Il masez pe fata iar apoi astept cateva minute si ma clatesc. Imi lasa tenul foarte curat,neted si ferm. Acesta are rolul de a reduce sebumul,de a elimina cosurile si calmeaza iritatiile. Nu am multe probleme ale tenului si nu m-as fi gandit niciodata ca o sa vad o diferenta intre inainte de a aplica acest gel purificator si dupa acesta. Merita incercat acest produs! 20170731_091533Laptele demachiant cu ulei de samburi de struguri de la Green Lab Pure Stem m-a lasat fara cuvinte. Este un produs exceptional va spun din inima si merita mult mai multa popularitate. Curata extrem de bine tot machiajul cu foarte putin produs. Lasa pielea usor uleioasa si frumos mirositoare. Cu doua picaturi din acesta am sters tot machiajul. Este acel produs care trebuie testat de oricare dintre voi. 20170731_091418Aceste produse le puteti achizitiona de pe urmatoarele site-uri: https://www.farmec.ro/produse/corp/ulei-bronzant-pentru-plaja-620.html
https://www.yves-rocher.ro/gel_de_dus_nectar_mango_and_coriandru
https://www.green-lab.ro/produse/
http://pellamar.com/magazin/index.php?route=product/product&path=20_65&product_id=69
Ati incercat unul din aceste produse? O zi minunata!

7 comentarii

  1. Gelul de dus de la Yves mi-a facut si mie cu ochiul , si daca zici ca e ok poate mi-l achizitionez si eu ❤
    Kisses
    http://www.oannafashionsimbol.com

    Apreciază

    1. Sincer iti spun are un miros divin! 😘

      Apreciat de 1 persoană

  2. Kinga K. spune:

    Nice post. I like cosmetics from Yves Rocher 🙂

    Apreciază

    1. Thank you dear😘

      Apreciază

  3. amicubasite spune:

    ♥️Love your post!!!

    Un saludo, feliz día preciosa 💥😍💥😍💥

    https://amicubasite.com/2017/08/02/nunca-es-tarde-si-hoy-en-todavia-%F0%9F%98%8D%F0%9F%98%8D%F0%9F%98%8D/

    ✌ Nos vemos #on
    🅰Ⓜℹ🌜✌🅱🅰

    Apreciază

  4. sunny spune:

    I like gel based cream thanks for sharing with us.

    http://www.idleexperts.com/public/article/index/id/156581/artilce

    Apreciază

Comentariile sunt închise