Nivea,Balea,Avon!

Buna din nou! Astazi vreau sa va povestesc putin despre cateva produse care m-au ajutat foarte mult pe tot parcursul verii. Imi place sa imi hidratez pielea corpului cat si a talpilor. Cateva produse mi-au atras atentia incercandu-le,asadar am stabilit sa va vorbesc putin despre ele. Un produs nou pentru mine incercat de curand este Lotiunea de corp cu flori de cires si ulei de jojoba. M-a incantat de la prima vedere,doar pentru faptul ca are parfumul florilor de cires in compozitie. Desi contine ulei nu lasa pielea deloc grasa. Absoarbe foarte repede in piele si o simt hidratanta toata ziua. Despre miros nu pot spune decat ca tine foarte mult si este unul placut! Are o cantitate destul de mare aceasta fiind de 200 ml. Puteti gasi acest produs in diferite supermarketuri dar nu ezitati sa intrat si pe site-ul celor de la Nivea. https://www.nivea.ro/#user=1 PhotoEditor-1502288216224
Un alt produs care m-a facut sa inteleg ca produsele Balea chiar sunt foarte bune,este crema pentru calcaie. Am primit acest produs de la firma DM si v-am povestit atunci putin despre ea. Insa acum vreau sa va spun ca rezultatul acestui produs chiar m-a impresionat. Nu ma asteptam ca o crema pentru calcaie intradevar sa ti le lase foarte fine si pregatite in orice zi de vara. Are o cantitate de 100 de ml si un pret foarte mic. Cele iubitoare de cocos or sa fie extrem de impresionate atunci cand v-or mirosi aceasta crema ! 1502288239959 Tot pentru picioare am intalnit spray-ul de la Avon. Este un spray odorizant pentru picioare dar si incaltaminte. Are un miros extrem de placut care chiar persista. Imi racoreste talpile si nu am probleme de transpiratie in orice m-as incalta. Pretul lui intreg este aproape de 20 de lei insa de multe ori il puteti gasi la reducere si costa doar 6 lei. http://www.avon-shop.ro/catalog-avon/spray-deodorizant-pentru-picioare-si-incaltaminte-footworks.html  . 1502288174594 Acestea au fost produsele care pe mine m-au ajutat aceste luni  oferindu-mi hidratare si mirosuri placute. Voi ati incercat unul din aceste produse? Va pup ! O zi minunata sa aveti!PhotoEditor-1502288139445PhotoEditor-1502288265955

2 gânduri despre “Nivea,Balea,Avon!

Lasă un răspuns

