OOTD si Parcul Crang

      Buna si bine v-am regasit! In acest weekend am profitat de vremea frumoasa si am fost plecata intr-un oras nou pentru mine. Am vizitat parcul Crang din Buzau . Acest parc este cel mai important din acest oras. Este destul de mare,frumos si cu un lac. Tot aici se afla si un restaurant,locuri de joaca pentru copii,diferite monumente. Lacul din acest parc era amenajat si cu cateva barcute insa nu am observat pe nimeni in preajma, nu stiu daca mai este valabila o plimbare cu barcuta. Am profitat de soarele frumos din acea dimineata si am hotarat sa fac cateva poze. In acea zi am fost imbracata cu pantaloni H&M de pe site-ul https://hadafashion.ro/ despre care v-am mai povestit si intr-un articol trecut. Sunt extrem de comozi,dintr-un material putin elastic ,foarte calitativi. Tot de pe acest site am si gentuta care este un roz pudrat si cu putin argintiu. Mi-a placut foarte mult deoarece am un ceas asemanator acestei culori si mi s-a parut ca se potriveste de minune. Sunt fascinata de calitatea produselor puse in vanzare pe acest site . Cu siguranta daca intrati pe el o sa va adaugati in cosul de cumparaturi cateva produse deoarece sunt cate unul din fiecare si acest lucru va face putin unice in privinta hainelor. O alta culoare dupa care sunt innebunita in prezent este albastrul. In ultimul timp am avut norocul sa imi gasesc piese vestimentare albastre. Am fuste,tricouri si acum chiar si gecuta. Este din piele intoarsa cu fermuar ,buzunare si cateva capse. Am vazut acest tip de gecuta la H&M,Mango,Bershka. Voi ce culori preferate aveti in momentul de fata? O zi superba va doresc !

9 comentarii

  1. Andraxela spune:

    Ce loc superb! Nu am reusit sa ajung aici, desi trec mereu prin Buzau cand vin spre Bucuresti. Foarte chic tinuta 🙂

    Apreciază

    1. Da,este super !! Multumesc!

      Apreciază

  2. Foarte frumos orașul și de asemenea și tu!

    Apreciază

  3. @DG. spune:

    Imi place foarte mult tinuta, iti sta bine in albastru!😘

    Apreciază

  4. bestylechic spune:

    amazing style sense

    Apreciază

Comentariile sunt închise