THIS OR THAT TAG

B din nou ! Astazi m-am gandit sa ma detasez putin de lucrurile mai importante si am hotarat sa raspund la intrebarile dintr-un TAG intalnit de nenumarate ori . Sunt intrebari din care trebuie sa aleg una dintre ele . Acestea sunt impartite pe mai multe categorii.Sa incepem zic! 😀

Despre Makeup

♥ Blush sau Bronzer? Cu siguranta as raspunde bronzer deoarece in general nu prea folosesc blush-ul .

♥ Ruj sau Gloss? Ruj de preferabil sa fie mat !

♥ Rimel sau Tus? Tus deoarece este singurul produs pe care il folosesc fara oprire. Rimelul deseori lipseste deoarece am genele destul de lungi.

♥ Fond de ten sau Corector? Hmmm depinde de contextul in care o sa-l port prefer chiar si BB-Cream-urile ,dar sa zicem fond de ten.

♥ Farduri colorate? Nu chiar.. cu toate ca albastrul inchis il mai folosesc.

Despre Unghii

Unghii scurte sau lungi? Pana acum aproape doi ani poate spuneam unghii scurte ,insa in prezent iubesc unghiile lungi deoarece pot sa le mentin asa.

♥ Culori Intense sau Culori neutre? Depinde de starea pe care o am ,imi plac si culorile intense si cele neutre nu am o problema.

♥ Unghi cu Sclipici sau Mate? Mate intotdeauna.

Despre Îngrijire

Parfum Dulce sau Parfum Fresh? Mai mult spre cel fresh.

♥ Gel de dus sau Sapun? Gel de dus

♥ Crema de corp sau Ulei? Ambele de ceva timp folosesc un ulei de la Yves Rocher foarte bun.

♥ Exfoliant Da sau Nu? Da iubesc sa-mi exfoliez pielea.

Despre Par

Par Cret Sau Par Drept? Parul meu natural este foarte cret ,pana acum ceva timp adoram sa mi-l indrept insa de ceva vreme il ador asa cum este.

♥ Par Lung Sau Scurt? Lung intotdeauna.

♥ Carare pe mijloc sau intr-o parte?Intr-o parte.

♥ Balsam sau Masca? De cele mai multe ori balsam.

Despre Fashion

Pantaloni de Trening sau Blugi? Blugi dar nu zic nu pantalonilor de trening daca situatia imi permite.

Rochie sau Fusta? Ambele 😀

♥ Linii sau Patratele? Linii.

♥ Papuci sau Sandale? Sandale.

♥ Fular sau Palarie? Fular,nu-mi plac palariile doar un anumit tip.

♥ Cercei Lungi sau Mici?Lungi,mari si frumosi :)):D

♥ Cu Toc sau Fara Toc? Ma simt bine in amebele variante..

♥ Stradivarius sau H&M? Cu toate ca am multe lucruri H&M parca as zice si Stradivarius.

Despre Lifestyle

Vara sau Iarna? Vara evident,cu parere de rau pentru iarna ce se apropie cu pasi repezi.

♥ Ciocolata sau Vanilie? Ciocolata.

♥ Dulce sau Sarat? Mai mult sarat.

♥ Motor sau Masina? Masina !

♥ Ceai sau Cafea? Ceai .

♥ Cola Cola sau Pepsi? Pepsi.

Acesta a fost tag-ul ,sper ca a fost cat de cat interesant. Oricine il poate prelua. Mi-ar placea tare mult sa va aflu si voua raspunsurile. O zi de toamna cat mai calduroasa va doresc!


3 comentarii

  1. loshame spune:

    I like your post 😊.

    Apreciază

  2. jyo spune:

    Awesome post❣

    Apreciază

Comentariile sunt închise