Rochiță buclucașă

    Bună din nou . Azi e despre mine. Azi vreau să împărtășesc cu voi o întâmplare nefericită din viață mea . De obicei sunt genul de persoană care își alege din timp o ținută atunci când are un eveniment important. Îmi place să planific totul cu 2 zile înainte să fiu sigură. Țin minte o întâmplare de acum câteva luni. Parcă ieri era. Îmi făceam bagajele pentru a pleca la Sibiu să îmi sărbătoresc ziua de naștere. Știm că acolo vreau să merg seară la un restaurant. Mă tot gândeam ce ținută să îmi aleg pentru aceea seară. Mi-am amintit instant de o rochie nouă pe care doar o probasem. Eram convinsă că îmi vine perfect și că o să fiu „strălucitoare” în ea. Imeadiat am împachetat-o și am băgat-o în bagaj fără nici un fel de dubiu. Pe tot drumul mă gândeam la cât de bine o să mă simt eu în acea rochiță. Au trecut orele ajunsă la Sibiu încep să mă pregătesc pentru cina minunată ce avea să urmeze. Fericită și nerăbdătoare iau rochiță pe mine constatând că această nu îmi venea nici pe departe cum aveam…