Am fost tinuta ostatica in casa de un cos?!

      Buna tuturor! Stiu ca problema acneei este foarte des intalnita ,insa pot spune ca am avut putin mai mult noroc in privinta aceasta si in adolescenta nu m-am confruntat cu ea. Am 23 de ani si imi iese cate un cos in anumite perioade ale lunii. Insa,atunci cand imi ies nefiind obisnuita cu ele ma fac sa fiu foarte reticienta in a iesi afara din casa. S-a intamplat de cateva ori ca un simplu cos sa imi strice toata starea de bine ,sa ma faca sa ma simt urat . De fiecare data cand mi se intampla acest lucru ma simt neputincioasa. Simteam ca nu pot face nimic si ca nu o sa treaca niciodata . Credeam ca fiecare persoana o sa observe exact acel cos . Cu timpul am inteles ca sunt lucruri normale si ca ajutandu-ma de anumite produse o sa imi treaca. Totodata am invatat ca pentru a avea un ten sanatos trebuie ca si alimentatia noastra sa fie una pe masura. Stiu ca e greu ,stiu ca multi poate iubiti carbohidrantii mai mult decat orice insa trebuie usor,usor sa mancam mult mai ordonat si calculat.  Apa este un alt element foarte important pentru hidratarea tenului nostru. Pana acum 2 ani uram din tot sufletul sa beau apa,insa m-am obisnuit si ajung sa beau 2 litri de apa pe zi.(de multe ori si mai mult). Tenul fiecarei persoane este diferit. Un ten poate fi: uscat,gras,normal,sensibil. De obicei tenul uscat este predispus la aparitia unor linii fine de riduri. Tenul gras este predispus la aparitia cosurilor si a punctelor negre. Este foarte uleios si luceste. Tenul normal este acela care nu este predispus la acnee. Daca aveti un ten sensibil trebuie sa fiti foarte atente de fiecare data cand incercati un produs nou deoarece s-ar putea sa va irite,sa va produca diferite neplaceri. Iar in cazul persoanelor care au anumite parti uscate si altele uleioase putem numi ten mixt. Acum ceva timp v-am scris un articol despre cateva produse noi de la Farmec,mai exact Gama Stop Acnee. Aceasta gama contine mai multe produse pentru purificare,tratare,camuflare. Am folosit crema gel pentru sebum . O aplicam pe fata si o lasam sa actioneze. Dupa cateva saptamani tenul mereu era mult mai luminos iar cosurile erau foarte rare. Dupa ceva timp am incercat si benzile pentru puncte negre care intradevar si-au facut treaba. Au venit intr-un pachetel de 8 benzi, 2x2bucati pentru frunte/barbie si 1×4 bucati pentru nas,destul de mutlte fata de alte branduri. Le-am  aplicat dupa ce am umezit zona si le-am lasat sa actioneze cateva minute. Dupa folosirea benzilor se observau mici puncte pe ele dovada ca au functionat. Eram gata de selfie !!! Un produs pe care l-am iubit aceasta luna este crema Cc Matifianta . In primul rand am fost innebunita dupa mirosul ei. Este unul foarte frumos,fin si delicat. Mi-a placut ca intradevar tenul meu a fost catifelat si nu a fost lucios pe parcursul zilei. De obicei nu termin cc-reamurile insa acest este gol. Pielea mea a fost frumoasa si am fost mandra ca am folosit acel CC cream-urile. Inca din adolescenta folosesc produse Farmec deoarece este o marca de incredere ,care niciodata nu m-a dezamagit. Imi plac la nebunie produsele din gama Gerovital Stop Acnee datorita in primul rand amabalajului ,este unul foarte colorat si tineresc. 

        Daca inca nu cunoasteti aceste produse va invit cu drag sa intrati pe site pentru mai multe informatii si produse minunate !

     Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2017. 

photoeditor-1497090423532photoeditor-1497090454225

2 gânduri despre „Am fost tinuta ostatica in casa de un cos?!

Comentariile sunt închise.