Cerceii nu imi lipsesc din geanta!

     Sunt tipul de persoana care nu poate sa plece la plimbare fara geanta. Nu sunt adepta rucsacelor. Nu imi plac foarte mult. Insa acestea care sunt la moda in ultima periada mi se par ok,insa nu am niciunul de acest fel. Iubesc gentile am ,foarte multe. Pana anul acesta purtam diferite marimi de genti. Insa acum optez pentru cele mai micute . Imi plac in acelasi timp ca gentile sa fie incapatoare,deoarece deoseri port in geanta o multime de lucruri. Ideal ar fi pentru mine sa aibe  mai multe buzunare, sa fie impartita in mai multe compartimente. Printre lucrurile principale se afla portofelul care este esential cu toate ca este destul de mare pentru geanta mea mica pe care o port in prezent. In geanta mea de maxim 30 de cm imi incap ochelarii de soare,oglinda,o mini trusa de makeup,gumele,servete de toate tipurile si o pereche de cercei pe care intotdeauna o port cu mine. Cerceii sunt singurul lucru pe care nu ii uit niciodata daca imi schimb o geanta deoarece in trecut am omis sa imi pun cercei in urechi si am iesit fara din casa,lucru care m-a intristat foarte rau deoarece iubesc cerceii. Din ziua aceea am in fiecare geanta o pereche de cercei pentru a nu mai fi nevoita sa imi cumpar altii noi daca uit in vreo zi sa imi pun la ureche. Pe site-ul celor de la answear.ro  putem gasi o multime de modele de genti de umar  ,de diferite culori si marimi. Sunt deosebite, imi plac la nebunie,iar calitatea lor este una exceptionala . De foarte mult timp imi doresc  sa imi achizitionez un portofel  negru sau poate chiar rosu . Pe acest site puteti sa gasiti produse de la diferite firme forte cunoscute si extrem de bune calitativ. 

    Voua ce nu va lipseste din geanta? 

O zi minunata ca voi va doresc!

Aceast articol a fost scris pentru concursul Superblog 2017 !

large_img_1149728large_img_1167364large_img_1177891large_img_1117185large_img_1134076large_img_1144914

answear-patrat

2 gânduri despre „Cerceii nu imi lipsesc din geanta!

Comentariile sunt închise.